سلام. در ابتدای این قرن، حکومت منحوس پهلوی با دست انگلیسیها، روی کار آمد و به ایران سلطه یافت. دو پادشاه این رژیم منحوس که اصل و نسب درست و حسابی و گذشتۀ درخشانی نداشتند و مانند حکومتهای پیشین با تلاش و مبارزۀ خودشان به حکومت نرسیده بودند، سعی کردند با مطرح کردن تاریخ باستان و وصل کردن خود به شاهان عصر باستان چون کوروش هخامنشی و آریایی نامیدن خود، این حقارت خود را از یادها ببرند که البته تا حدودی هم موفق شدند.
آنچه آندو دست نشانده کردند، بدون شک خواست استعمارگران نیز بود زیرا استعمارگران همیشه تلاش دارند که بگویند ما هرچه که بودیم، مربوط میشود به عصر باستان، برای ایرانیان ایران هخامنشی را مطرح میکنند و برای مصریها، مصر فراعنه را... با این هدف که ما باور کنیم که الان هیچ نیستیم و در واقع بعد از اسلام هیچ نبودیم!!!! البته این مسئله که به ما تلقین میکنند دروغی بس بزرگ و گزاف است. پسرفت و عقب ماندگی کشورهای مسلمان-نشین، مربوط به همین دویست سال اخیر است و حکومتهای بزرگ و گسترده و هر چند ناصالحی چون بنی امیه که تا اسپانیا و جنوب فرانسه پیش رفت و بزرگترین امپراتوری زمان خود شد، حکومت عباسیان که جای امویان را گرفت و پیشرویهایی انجام داد، دولت سلجوقیان بزرگ که ترکیه را از روم گرفت و حکومت عثمانی که در سال 1000 هجری شمسی بزرگترین امپراتوری زمان خود بود در بین مسلمین بودند. مغولهای متجاوز اولین شکست خود در جنگ رودررو را در برابر مسلمین دریافت کردند و مسلمانان مصری هرگز بدانها اجازۀ تصرف سوریه و مصر را ندادند. حکمرانان نیکوروشی چون صلاح الدین ایوبی و کریمخان زند از میان مسلمانان برخاستند. اروپاییان پیشین در مورد برتری بی چون و چرای مسلمانان در فرهنگ و تمدن نوشته های زیادی دارند که اینجا جای گفتنش نیست و از ترس بازگشت مسلمانان به همان عصر است که استعمارگران میترسند که کشورهای اسلامی، به تاریخ اسلامی خود افتخار کنند.
عملکرد غلط دو شاه دست نشاندۀ پهلوی و تلاش غربیها برای ایجاد گرایش در ایرانیان به باستان، باعث ایجاد باستانگرایی در ایرانیان شده است که در نتیجه بسیاری از جوانان ما عقل و خرد و اندیشه را کنار گذاشته و بخاطر تعصب به باستان از اسلام منزجر شده اند و گروهی نیز به زرتشتیت روی آورده اند. پاسخ آنهایی که با اسلام مشکل پیدا کرده اند را در وبلاگ اصلیم میدهم ولی پاسخ کسانی که دچار زرتشتگرایی شده اند، را در این وبلاگ عرض خواهم کرد.
اینجا از دوستان میخواهم برای هدایت افرادی که دچار باستانگاریی و تاریخپرستی هستند، و از سر جهل به اسلام و پیامبر و قرآن توهین میکنند دعا کنند.
بنده نظرات این وبلاگ را میبندم، چرا که بحث با دوستان زرتشتی نشان داده است که آنها قادر به تحمل نقد نیستند و بیشتر به دشنام و اهانت میپردازند و من را عرب و تازی مینامند. البته من هرگز توهین نمیکنم ولی نمیتوانم توهینات این افراد که گاها به مقدساتم است یا به نوامیسم را تحمل کنم.
جملات و سخنان زیبا که کوروش بزرگ نقل می کنند (بررسی سرقتهای ادبی وطن پرستهای باستانگرا)...
ما را در سایت جملات و سخنان زیبا که کوروش بزرگ نقل می کنند (بررسی سرقتهای ادبی وطن پرستهای باستانگرا) دنبال میکنید
برچسب: پیامبری, نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: پنجشنبه 4 آبان 1396 ساعت: 13:06